Praktisk informasjon og avbestillingsregler
- Ved bedriftsdeltakelse sendes i utgangspunktet én link (til den som er registrert). Hvis det er behov for flere innlogginger, ber vi dere krysse for dette i påmeldingsskjemaet. Pris pr. tilleggslokasjon er kr. 750.
- Dagen før kurset vil du motta en e-post med med praktisk informasjon og instruksjon om hvordan du logger deg på kommunikasjonsplattformen Zoom, som blir benyttet.
- Alle på kurset må ha en PC/Mac, med kamera og mikrofon.
- Vær forberedt på å være til stede på video hele kursdagen - på samme måte som du ville gjort i et fysisk kurs.
- Kurspresentasjonen vil bli sendt til alle deltakerne senest dagen etter kurset.
- NB! Det vil kun bli sendt kursbevis til deltakere som er meldt på individuell deltakelse
Avbestillingsregler
- Bindende påmelding.
- Ved avbud mindre enn to arbeidsdager i forveien, betales full deltakeravgift. Ved avbud 1 uke før arrangementet, kan deler av deltakeravgiften bli belastet. Det kan sendes stedfortreder.